Egy kis agyfasz hétfő estére

Nem tudom ki hogy van vele, de Lady Gaga a szememben maga a megtestesült muzikális fail, akit még nem nyelt el az ismeretlenség mocsara. Első találkozásom “vele” (Poker Face) még tavaly kora nyáron történt Benyo blogján, ahol rögvest megállapítottam, hogy legalább hatszor kéne újjá születnem húsz anyától, hogy felfedezzem az úrihölgy szépségeit, megjelenésében és zenében egyaránt. Ehhez képest a műanyag maga a hamisítatlan bársony, mert hogy külsejében egy nagy klisé, az még hagyján. De hogy még a zenéje se legyen jó, azt már kissé túlzásnak tartom. Akárcsak azt az élményt, mikor egyes emberek két órán keresztül, egy huzamban bömböltetik ugyanazt a számot (igen, a PF-et), a második óra végén ugyanazzal a lelkesedéssel. Akkor azt hittem, többet nem fogok vele szándékosan találkozni. De tévedtem: egyik haverom hívott délután, hogy talált egy saját szavai szerint igazi agyrohasztó élményt, és hogy ezt feltétlen látnom kell. Én pedig, mint akinek nem szokása kimaradni az ilyen audiovizuális gyökérségekből, gyanútlanul pötyögtem be a JewTube-ba a diktált keresőszavakat. Az Enter lenyomásakor eszméltem, hogy konkrétan mit is írtam be az imént: Lady Gaga Alejandro. Magamban már átkoztam magam, de azért érdekelt az ígért agysorvasztás, hiszen mégiscsak haver ajánlotta, ezért megnéztem a videót. Nem fogok kertelni: ennyire random, ennyire értelmetlen, ennyire fos, ennyire semmit nem érő zenét és klippet már jó ideje nem láttam. Legalábbis nálam az igencsak a random kategóriába esik, amikor egy aranyfogú, náci ruhába bújt, jellegtelen liba szabadkőműveseket és SS tiszteket ugráltat egy félkész helyiségben, mindenféle baromságra buzdítva őket. Az idétlen táncikálástól a rapen és harisnyás hímringyókon keresztül a gépkarabélycsöcsű(…) Gagáig mindenben lehet részünk ezalatt a röpke pár perc alatt. Nekem konkrétan ki is sütötte az agyamat, és csak most tér vissza. Egyszerűen nem vagyok hajlandó elhinni, hogy ez kell a népnek. Sajnálom, de nem… *Neo módra kerülgeti a fanok felé dobott zöldségeit*

Egyébként az este folyamán kicsit belemerültem a Vegasba, ennek eredményeként megcsináltam a leendő Yakuza 3 HEAT action footage afféle “béta verzióját”, amit egyelőre nem szándékozok feltölteni JT-re, de ha igény mutatkozna rá, akkor a teljes videó elkészültéig feldobom.

Dodgers névjegye

"Description? WHAT FOR?!" Dodgers bejegyzései

2 responses to “Egy kis agyfasz hétfő estére

  • Soa Mark

    Fffffffuuuuuuuuuuuu de utálom ezt a ribancot.
    Egyszer utána olvastam és láttam, hogy a kezdetekben amikor nem volt Lady GaGa a fedőneve akkor normálisan zenélt és tényleg érdekes volt mert nem lehetett látni rajta, hogy műanyag az egész kurva.

    De hát azzal, hogy átment ebbe az undorító “művészi kurva” stílusba, engem kibaszottul nem érdekel, hogy pénzt keressen csak ezzel fogadta be Timbaland.
    Meg én már csak ezt látom benne:

  • dodgers20

    És ebben az a legszomorúbb, hogy csak ezzel a mostani műanyag, klisétenger, tinik fejét elcsavaró imidzsel ér el komolyabb anyagi sikereket. Ráadásul kissé ijesztő látni, hogy a mostani 14-15 éves ízlésficamos princessek pont ezt a stílust majmolják. Újabb jele annak, hogy ez az egész a külsőségekről/manipulálásról szól, és nem a zenéről. Gotta love showbiz.

    Lady GiyGas -> Awesome. Ezerszer hallgathatóbb, mint az úrihölgy összes ámokfutása, az meg azért nem semmi.

Vélemény, hozzászólás?

