Yakuza 3 heat action compilation

A self-promotionos postban említettem már, hogy a közelmúltban szert tettem a Vegas 9-re, amely már csak azért is érdekes az esetemben, mert eddig még úgy istenigazából nem használtam professzionális videoszerkesztő programot, kivéve a lassan három éve feltöltött, WMM-ben készült első JT videómat (MMX1 – Vs. Vile), viszont az maga volt a tökéletes nobbness, tehát ez esetben nem számít annyira. A lehetőségekhez képest igyekeztem megfelelően effektezni (már ha annak lehet hívni) a videót, így ne tessék profikat megszégyenítő vágásokra és effektekre számítani, csupán egy Vegashoz (és bármiféle videoszerkesztőhöz) új ember kezdeti kísérletezéseire, mint például az egyes jelenetek többé-kevésbé hozzáigazítása a zene üteméhez. Természetesen rakhattam volna bele ezer meg egy effektet, de elsőre, tutorial nélkül szerintem elég.

Dodgers névjegye

"Description? WHAT FOR?!" Dodgers bejegyzései

Vélemény, hozzászólás?

