Mah very first YTPMV

Aka “kissé gyenge, de legalább én csináltam, tutorial nélkül”.

Update: Izé… úgy tűnik a rossz verziót töltöttem fel a hülye fejemmel éjnek éjjelén, ugyanis ebből két változatot csináltam Vegasban: az egyikben alig volt pitch shift (+3 oszt jól van), a másikban viszont javítottam egy-két dolgot, illetve sokkal jobban variáltam a pitch shifttel. Erre fel persze, hogy a korábbi változatot töltöttem fel. Ez a kis ballépés most már javítva lett.

Dodgers névjegye

"Description? WHAT FOR?!" Dodgers bejegyzései

5 responses to “Mah very first YTPMV

  • Thunder

    Gratula. De amúgy mi akar ez lenni?

  • dodgers20

    Kösz. 🙂

    Egyrészt afféle ismerkedés a Sony Vegassal, de ha úgy érted, hogy konkrétan mi ez: általánosságban a YTPMV-k lényege, hogy egy általad választott zenére valamilyen módon, tetszőleges videorészleteket hozzá próbálsz igazítani a háttérzenéhez egy videó szerkesztő program segítségével, és ennek jó pár módja van. Amit én csináltam, az az egyik módja, a pitch shift, amikor a beillesztett videó(k) hangszintjét módosítod a zenéhez passzoló módon. Az természetesen más kérdés, hogy van még hova fejlődnöm bőven ezen a téren.

  • Thunder

    Ahham, jól van így már értem, sok sikert akkor, hogy jobbá válj. 😀 De minek a rövidítése a cím amúgy?

  • dodgers20

    YouTube Poop Music Video.

  • Soa Mark

    Na ez pro ahhoz képest amit én csináltam még elsőnek:D…

    Hát hajrá, én még elég n00b vagyok a 16-bites zenéknél mert sok mindenre kell figyelni ( lehet ezért is a legtöbb ytpmv megaman zenékre alapszik mert egyszerűbbek a 8-bites dallamok )

Vélemény, hozzászólás?

