*Itt most egy continue nélküli Contra végigjátszás linkje szerepelne*

Ehelyett a Nestopia volt kedves, és bemutatott nekem egy fityiszt. Bravó, először a tárgyfelvétel akadozik, most meg ez ment tönkre. Na mindegy, legalább ismét kedvet kaptam a Vegasban való kontárkodáshoz, és összeütöttem ezt, afféle JT-s filler gyanánt. A benne lévő YTPMV(szerűség)-be érthető módon most nem öltem bele sok időt, de nem is ez a videó lényege.

BTW egy előzőhöz hasonló YTPMV várható a közeljövőben. Csak azt kéne eldöntenem, hogy melyik zenére is készítsem konkrétan.

Erre:

Vagy erre:

Hmm….

(mindez mondjuk mehetett volna az előző postba is, de úgy éreztem, hogy kissé elüt a két téma egymástól, és maradtam ennél a megoldásnál)

Reklámok

Dodgers névjegye

"Description? WHAT FOR?!" Dodgers bejegyzései

One response to “*Itt most egy continue nélküli Contra végigjátszás linkje szerepelne*

Vélemény, hozzászólás?

