Második YTPMV, avagy egy Augusztus 20-ai playback élménye, plusz aprólék



A tegnap megfontolásra ítélt kérdés eldőlt, amikor is a hirtelen nyakamba szakadt szabadidő, és az augusztus 20-án kis családommal/ismerősökkel szemrevételezett noname zenészecske playback performenszét hallgatva tegnap szöget ütött a fejembe a gondolat, miért ne csináljak egy afféle finoman kifigurázó YTPMV-t a zenei szakma eme különleges állatfajairól. Merthogy eredetileg egy-két apróbb ügyet kellett volna elintéznem az iskolában, de mivel a tantárgyfelvétel ma sem méltóztatik működni, egyéb program híján depóban voltam. A videót látva természetesen nekem szegezheti most akárki, hogy egy tolerancia nélküli kancsó vagyok, amiért így leszólom a videón keresztül ezeket az énekes-szerűségeket, de én legalább tudom, hogy nem tudok énekelni, nem hogy még egy falut próbáljak átverni “szelebség” címén. 😀

Egyébként a Scott Pilgrimes demó beszámoló végén pecegettem egy olyan lehetőséget, miszerint majd ősszel, a HC:U-val együtt szándékozom majd birtokba venni a gammát. Na ez nem jött össze, ugyanis osztás-szorzás után úgy döntöttem, hogy a maradék nyolc font, és az  elegendő zsé egy húsz fontos feltöltőkártyához kombójának eredményeként inkább most szólítom magamhoz a gémet, és meg kell mondjam: egyáltalán nem bántam meg. Ugyanaz a benyomás fogadott a teljes verzióban, ha nem még jobb. Ilyen remek liszenc-alapú játék bizony nem mindennapi esemény, és mindezt úgy mondom, hogy a témáról a demó előttig semmit sem tudtam. Ha máshogy neveznék, nekem az is édesmindegy volna, hiszen remekül megáll a lábán a játék a téma ismerete nélkül is. Ami első végigjátszásra leginkább meglepett, hogy más játékokkal ellentétben nem kell órákat grindolni az Xp-t/pénzt, sőt az adott kara tartozásainak teljesítése után (shopping districtben, kemény ötszáznégy dollár) gyerekjáték kigyúrni a karaktert, nevetséges összegért. Azonban nem csak ez lesz az egyetlen géming közeli élmény mostanában, hiszen jövő héten érkezik a Castle Crashers és a Vanquish demója is, nem is beszélve a Tokyo Game Showról, ahol remélhetőleg még több részlet libben fel a HC:U, illetve a Ryu Ga Gotoku/Yakuza 5 kapcsán. A két demóról, illetve a Scott Pilgrimről várható majd egy hosszabb értekezés is, illetve a TGS-ről is tervezek majd egy-két szót szólni az általam várt játékok fejleményeiről.

BTW azt hiszem találtam egy új kedvenc bandát. Ez a szám legalábbis meggyőzött arról, hogy a többi számot is meghallgassam, és minimum dicsérő szavakkal illessem az albumot:

Reklámok

Dodgers névjegye

"Description? WHAT FOR?!" Dodgers bejegyzései

Vélemény, hozzászólás?

