ööö… LOL?

Ha meg kéne neveznem egy készülő játékot, ami egy kiadós fejvakarást és egy szolíd “…ezmi…” megjegyzést generál a búrámban, kétségkívül ez lenne az. Mintha fogták volna a Virtua Cop/Time Crisis párost, és nyakon öntötték volna egy jó vödör animuval, ami ráadásul egy kissé *khömm* elkoptatott környezetre épül. A trailer ennek megfelelően kellően színes és a decibelskála teljes tárházát is sikerrel pengeti meg, kisjányostól-zenéstől, tessék eképpen közeledni a linkelt videóhoz.

Viszont érdekelne, milyen lenne a trailer a Twisted Metal 1, vagy a Painkiler zenéjével. 😀

UPDATE: Kissé trehány módon, de összedobtam a fentebb említett zenés kísérletet. Twisted Metal, vagy Painkiller? You decide!

Reklámok

Dodgers névjegye

"Description? WHAT FOR?!" Dodgers bejegyzései

7 responses to “ööö… LOL?

  • Soa Mark

    YouTube Poop szagot érzek, szerintem holnap után csinálok egy replyt 🙂

    ( és ez x360-ra? szép pont az animu gyűlölő, halo fag rétegnek 😀 )

  • dodgers20

    YTP ügyben időközben összeütöttem a magam verzióját, de a tiédre is kíváncsi vagyok. 🙂

    Jaja, először én is néztem, hogy miért pont arra erőltetik a cuccost, de az utóbbi években több ilyen kaliberű játékot direkt az X360-ra csináltak, annak ellenére, hogy nyugati konzolról van szó, amin -kissé sztereotíp, de valamelyest igaz módon :)- inkább a Halo, CoD és az effélék dominálnak, hiába van szó valószínűleg netes kiadásról. Igaz, hogy valamivel a japáni X360 tábort is meg kell fogni, de kissé kockázatosnak tartok ezért összedobni egy ilyen cuccot, hiszen nyugaton biztos hogy az elvontabb arcokon kívül nem fog sokakat érdekelni. Persze ez nem áll fenn, ha J exlúzív marad a cucc.

  • Anime Girl Massacre « Peter's Blog

    […] Girl Massacre Dodgers kolléga blogján láttam tegnap ezt az öhm… “FPS […]

  • BenyoBoy

    Öööö… hát erre annyit tudok mondani, hogy “aztajóbödöskurvaéletbe”.

  • Ninty

    oh my fucking god, what is this

  • dodgers20

    Benyó:
    Ez lényegében össze is foglalja, mit is gondoltam mikor először szembesültem ezzel a játékszerűséggel.

    Ninty:
    The thing which wrrraped up in that loveable package we call: fail.

  • Gal Gun slussz fícsör « Dodgers' lair. 'Cause everyone needs one…

    […] a Gal Gunt feltételezem nem kell különösebben bemutatni senkinek sem, hiszen rajtam kívül még két ember (Péter, Ninty) is szentelt már egy rövidebb bejegyzést eme új keleti […]

Vélemény, hozzászólás?

