Két kis hétfő esti poop

“OH NONONO, WE CAN’T!!!”

És a másik, szó szoros értelmében vevendő poop:

A Call of Duty, mint olyan, a 2004-es, PC-s United Offensivet követően egyet jelent a számomra az igénytelenséggel, de mint mondani szokás, ha citrommal kínál az élet, adj hozzá cukrot. Valami ilyesmiben gondolkodhattak a japánok is, mikor a legújabb Trendi FPS reklámjául nem mást, mint egy J-Pop számot választottak. Igen, az Eminemes ámokfutás után még tovább is van lefele. Ezt rá lehetne kenni az olyan jól bevált lemezekre is, mint például az eltérő kultúrából származó zenei igény, és a többi elmélet. De akkor kérdem én: ha egyszer kicsiny országunk is csinál reklámot a Black Opshoz, akkor melyik számot fogják berakni a kedves reklámkészítő urak? Charlietól a “Porsche, szerelem, száguldást”? Vagy mindjárt nekifutásból az István a király egyik dallamát…?

Reklámok

Dodgers névjegye

"Description? WHAT FOR?!" Dodgers bejegyzései

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: