Helyzetjelentés #random

Az utóbbi időben kicsit megnövekedett azon posztok száma, amelyek terjedelme nem volt több pár sornál, ami leginkább annak tudható be, hogy félév végéhez közeledve az utóbbi két hétben ütött be a második ZH-időszak, amely mondani sem kell, milyen jól esik így a szünet felé közeledve. Pláne úgy, hogy szinte minden tantárgyhoz mellékesen jár egy beadandó feladat vagy kiselőadás, ami a szívem csücskének nem kevésbé kívánt részének számított mindig is. Panaszra mondjuk most nincs okom, hiszen hármasnál gyengébb (azaz 70 százaléknál nem gyengébb) ZH-t vagy beadandót/kiselőadást nem sikerült idén produkálnom, leszámítva még egy tárgyat, a menedzsmentet, aminél szárazabb, unalmasabb, blőd tárgyat még nem pipáltam eddigi iskolai pályafutásom alatt. Az érzés gondolom ismerős, mikor az embert annyira “érdekli” valami, hogy még átolvasni is külön akaraterő kérdése, nem hogy meg is tanulni. Na ez valami olyasmi. A dolgot emeli, hogy a szokásos két ZH helyett csak egy lesz, holnapután, az utolsó héten. Úgy, hogy még azon pénteken javító annak, aki bebukja, szóval kiemelten illendő volna a részemről, ha pont ezt nem buknám be. Mindez még talán lenyelhető volna, ha nem lenne a csoportos beadandó feladat intézménye, aminél legalább négy embernek kell összedolgoznia a cél érdekében. Vagy én vagyok nem kifejezetten csapatjátékos, vagy viszonylag jól látom, hogy kettőnél több emberre ilyenkor nem igazán érdemes bízni ilyesmit, mert szélsőséges esetben vagy mindenki maga akarja csinálni, vagy éppen mindenki sz*rik bele a beadás előtti néhány napig. Vagy ahogy az esetemben, a ZH-k és egyéb beadandók nagyobb prioritást élveztek. És csak úgy mellékesen, a félévi jegy nagy részét pontosan ez a feladat adja. Epic iz epic. Másra terelve a témát, az időjárás kivételesen olyan, amilyennek ilyenkor lennie kell: rohadt hideg és havas. Ez idáig oké. Még az is, hogy én aki viszonylag jól bírja a hideget, és még négy-öt fokos időben is pulóverben vagy cipzáras, kapucnis málhában mászkál, egyik napról a másikra előkotorja a kabátját a jelentéktelen 10 fokos lehűlés miatt, ami pontosan a hónap elején állt be. De az már nem igazán remek, hogy egyre másra beköszönt az ónos eső jelensége is, amitől a jégen kevésbé edzett egyének (like ich) még akkor is tyúklépésre kényszerülnek, ha valahova rohadtul sietni kéne, például olyan mellékes helyekre, mint a ZH írás. Az külön fun, hogy a közlekedésiek is helyzet magaslatán állnak, ilyen például az autópályák elhanyagolt és kevésbé elhanyagolt szakaszai, vagy a tény, hogy a községben ahol lakom, a főút rendszeresen járhatóbb, mint az elvileg jobban koptatott városi út. Ez persze a mellékutcákra nem vonatkozik, így a buszmegálló irányába tett gyalogbusz során használható rövidítések sem érnek sokat ilyenkor. 😀

A jövő héttel befejeződő (és a januártól kezdődő vizsgaidőszak) félév révén lesz legalább két hét szünetem, ami alatt valószínű, hogy írok majd egy hosszabb animus bejegyzést (a Panty and Stocking mellett), aminek tárgyát szavazásra bocsájtom, ezzel kipróbálva a PollDaddys modult, ami már jó ideje ott lapul a WP-ben, de eddig még nem próbáltam ki, hogyan működik.

Dodgers névjegye

"Description? WHAT FOR?!" Dodgers bejegyzései

11 responses to “Helyzetjelentés #random

  • Péter

    Mint ha a Lucky Star már lett volna egyszer téma nálad, méghozzá elég jól megfogalmaztad mi is vele a baj.

    Doujinshiről, cosplayről, stb külön-külön nem sokat lehet beszélni (tapasztalat) inkább úgy jó róluk írni, mint az otaku baromságok részei, eszközei.

  • Dodgers

    Igen, jól emlékszel, még nyár vége fele vettem elő a Lucky Start, pontosabban az epizódok végi pár perces Lucky Channelt dicsértem az azt megillető mennyiségben. Utólag mondjuk belátom hogy az LS már nem lesz olyan jó téma, mert az LC-s postban -ahogy mondod- már megkapargattam, mi is a baj vele, és nem lenne jó, ha ugyanazt az önismétlést lőném el, mint a HoTD-nél. A szavazás kiírásakor elfeledkeztem az LC-s posztról. 😀

    Na igen, eredetileg egy nagy posztot akartam írni egy témának szentelve ha azt dobja ki a szavazás, de belegondolva én is rájöttem hogy úgy egy kicsit sovány lenne az írás (a yaois se volt valami hosszú), így inkább olyasmit szándékozok majd, mint a két Wheel of Fail poszt volt nemrég, a kiírt témák egyikéhez kapcsolódóan.

  • Péter

    Szavazást úgy emlékszem lehet utólag editálni. =)

    A yaoit (és a yurit, hentait) amúgy ki lehet lőni egy közepes méretű postba, mert ott magán a műfajon kívül írhatsz még a retard fangirlökről, a hülyeségeikről, a paradox fanficeikről, amvikről, stb.

    Ha nagy postot írsz, tagold jobban, úgy sokkal olvasmányosabb, használj alcímeket, esetleg egy-két képet, videót. Így egyrészt sokkal szebb, olvasmányosabb lesz a postod, másrészt sokkal többen állnak neki olvasni így, mint ha egy nagy folyó szöveg lenne.

  • BenyoBoy

    Zh időszak powa, most én se nagyon fogok írni ezen a héten, de utána lesz nekem is pár.
    BTW, nekem tetszett a Spiral, csak ótvar-szar a vége, meg túlságosan elhanyagolnak benne 1-2 karaktert.

  • Wagner

    Spiral…. emlékszem amikor elkezdték Áplusszon a Read Or Die mellett. Azt a kettőt mindig megnéztem, a Spiral-nak tényleg ócska lett a vége, végül is totál befejezetlen. A szavazásról annyit, hogy én pl. szívesebben olvasnék valami pozitív animés írást pl. GTO, hagyjuk már az agyfasz jelenségeket. : )
    Ja és kéne egyet mamézni megint.

  • Junchi

    Voted for “Egy rossz animu” – pláne annak fényében, hogy ott szerepel zárójelben az anime-történelem egyik legEPICségesebb remekműve, a School Failz. :3

  • Péter

    Bevallom őszintén én annyira nem éreztem vészesen szarnak a School Dayst (pedig azért fogtam bele, mert sokan leoltották) legalább is nem rosszabbnak mint a többi eroge gameből avanzsált animét (pl: Kanon).

  • Márkusz

    GTO bőven megérdemel egy postot. 🙂

    • Skydragon

      :hevesen bólogat:
      Lássunk valami igazán kiadós dicséretet is végre. :]
      Bevallom, hogy az utóbbi időben kezd csömöröm lenni az anime fikázós posztoktól, ok tudom, sok a szar, ez van, lépjünk tovább olyan témára, ami nem megbotránkoztat, hanem meg melengeti a szívemet és öröm olvasni. ;]

      • Péter

        Nézz szét Junchi blogrolljában, onnét 99%-ban olyan blogra jutsz el ahol csak a napos oldalról van szó. =)

        Egyébként nekem meg pont attól van már csömöröm, hogy mindenhol csak azt olvasni, hogy ez meg az milyen überjó epic animu (közben meg…).

    • Skydragon

      Nyilván nem egy olyan blogra gondoltam, ahol minden poszt arról szól, hogy “ez mekkora kúúúl, atyaég, beszarok annyira jóóóóóóóóóóóó, muszáj megnéznie mindenkinek”.
      Tudom, hogy a fanboyok/girlök csak a pozitívumokat tudják kiemelni, nem kell mesélni erről, én azért kértem meg az előző hozzászólásban Dodgerst, hogy írjon egy pozitív cikket, mert jó olvasni a kritikáit, nagyon odateszi magát egy-egy posztnál és ez dícséretes (+ ritka).
      Nyilván a GTO-nak is megvannak a maga negatívumai, de összességében egy nagyon jó anime, amiről bőven lehet írni és kíváncsi vagyok, hogy Dodgers, hogyan viszonyul hozzá.

Vélemény, hozzászólás?

