Sam Vs. the Reign of Fandom

Vegasban jó idő után sikerült rájönnöm hogyan kell egy klippet együtt mozgatni az alap videóval elfogadható szinten, így afféle “gyakorlatként” összeütöttem ezt, ezúttal történetetféleséget is hozzácsapva. Tesco gazdaságos paródia FTW. 🙂

Dodgers névjegye

"Description? WHAT FOR?!" Dodgers bejegyzései

2 responses to “Sam Vs. the Reign of Fandom

  • Péter

    Én ugyan inkább szinkron paródiákban utazom, de ez egész jó, a Konata hangnál röhögtem. =)

  • Dodgers

    Ahhoz képest, hogy kevésbé direkt a videó “előadásmódja”, örülök hogy tetszett. 🙂

    Egyébként én is afféle szinkronos megoldásban gondolkodtam először a karakterek saját hangjával, de aztán meggondoltam magam. Úgy nem ülne igazán a lényeg, így maradt a saját felirat, meg a timote.

Vélemény, hozzászólás?

