Top 15+15 anime/cartoon by Dodgers

Ha már mostanában kezdtek szaporodni a nyugati/keleti rajzfilmekkel kapcsolatos toplisták, gondoltam én is hozzáteszem a magam részét. Először egy tisztán anime toplistát szándékoztam csinálni, de közben meggondoltam magam, és egy bejegyzésen belül emelem ki kedvencemiet mindkét oldalról. A szokásnak megfelelően teljesen szubjektív lista lesz ez is, ahogy konkrét helyezések se lesznek. Mivel egy részükről már írtam korábban, így azoknál linkelve lesz az arra vonatkozó post:


Great Teacher Onizuka

Post itt.

Cromartie High School

Post itt.

Trigun

Excel Saga

Post itt.

Azumanga Daioh

Cowboy Bebop

Panty & Stocking with Garterbelt

Post itt.

Samurai 7

You’re Under Arrest (1994 OVA)

Post itt.

School Rumble (első évad, félig-meddig második évad)

Bokusatsu Tenshi Dokuro-chan (szigorúan első évad)

Full Metal Panic? Fumoffu

Kino no Tabi

Ghost in the Shell: Stand Alone Complex (mindkét évad)

Sayonara Zetsubou Sensei (S1-3)



Első évadról post itt.

——

Ezek voltak eddig a kedvenc animuk, most pedig a nyugati oldalról:

Kacsamesék (Duck Tales)

Batman (Batman: the Animated Series)

Bari a Nagyvárosban (Sheep in the Big City)

Jack a kalóz (Mad Jack the pirate)

Süsü Keselyű (Dick Dastardly and Muttley in their Flying Machines)

Adventures of Sonic the Hedgehog

Furcsa Amcsik (Ugly Americans)

Tom and Jerry

Tini Nindzsa Teknőcök (Teenage Mutant Teenage Turtles)

SWAT Kats

Rocko modern élete (Rocko’s modern life)

Megas XLR

Kengyelfutó Gyalogkakukk (Road Runner)

Samurai Jack

Szuperdod kalandjai (Duck Dodgers)

Reklámok

Dodgers névjegye

"Description? WHAT FOR?!" Dodgers bejegyzései

5 responses to “Top 15+15 anime/cartoon by Dodgers

  • Péter

    Ebbe is van pár epic cím, ami tuti nálam is fog majd szerepelni. =D

  • Junchi

    Samurai Jack és Duck Dodgers a mai napig a legjobb CN-es rajzfilmek szerény véleményem szerint. :3 (Kár, hogy már nem fut egyik sem… :/)

    Dastardly szintén win, ahogy Jack a Kalóz is, a Barit viszont nagyon utáltam… ^^”

    Camp Lazlót és Chowdert viszont furcsállom, hogy senki nem említette meg. Tudom, szubjektív a lista, de ez úgy feltűnt, szerintem egészen szórakoztató mindkét cucc, főleg a Lazlo, azon belül is Lumpus főcserkész, aki már önmagában elviszi a hátán a teljes sorozatot. 😀

    Animés lista írására meg 100, hogy nem vetemednék; félek, nem lenne elég az a 15 hely. 😛

  • Dodgers

    A 2004-2008-as időszak terméséből szerintem is kiemelkedik az SJ/DD, de a korábbi időszak rajzfilmjei közé is simán be lehetne tenni ezeket, mert tényleg vannak annyira jók, mégha a DD-nek is megvannak a kevésbé jó részei (pl. mikor azt a két rágcsálót kergeti a kertjében és társai).

    Bari esetében azt a pihent, for the lulz hangulatot bírtam nagyon, hozzá azokkal a Negyedik Falat kettétörő poénokkal és a minimalista rajzstílussal. Az igazsághoz mondjuk hozátartozik, hogy pont ezek miatt nem lett olyan egyértelmű siker, pedig szerintem pont ilyen lenne a CHS, ha nyugaton készült volna.

    Camp Lazlóból láttam egy pár részt, azok alapján nem tűnt rossznak (látszik rajta a Rockós örökség), de valahogy nem hagyott bennem olyan nyomot, mint amit az elődje tett, viszont azt is el kell ismernem hogy volt benne nem egy fun karakter, mint az említett Lumpus (főleg Galbenisz Tomasz hangjával), vagy Kelemen. Chowderrel próbálkoztam egy-két rész erejéig, de az alapján nem jött be egyáltalán.

    Animés listára amúgy én se vetemedtem volna, ha nagy tételben fogyasztanám a sorozatokat, de mivel évente jó ha maximum kettő-három olyan van, amire rávisz a lélek önszántamból és meg is vagyok vele elégedve, így nem okoz akkora dilemmát a válogatás. Habár ez a 15 hely lehet nekem is kevés lesz, mert éppen folyamatban van a GL/OP watcholás, és mind a kettő epic eddig.

    BTW ha tudod fogni a Boomerang-ot, azon még most is megy a Duck Dodgers és a Süsü Keselyű is, egy csomó másik régebi rajzfilmmel együtt.

  • scineram

    Samurai Jack és Duck Dodgers kóser helyen. Nálam még Powerpuff Girls, Justice League, Fosters Home, Phinneas & Pherb és persze az alapmű, az ősforrás 2 Stupid Dogs(+Secret Squirel) szerepelne.

  • Dodgers

    Powerpuff Girls se volt rossz, nem is volt kimondottan a kedvencem, de ha éppen ment a tévében rajtamaradtam. 2 Stupid Dogs viszont tényleg ott van az alapművek között, akárcsak a Sheep in the Big Citynek, ennek is volt egy olyan idült hangulata, amitől az ember tényleg ki tudta kapcsolni a fölös agysejtjeit. Hollywood képében ráaádsul a történelem egyik legepikusabb mellékkarakterét adta, aki jóformán nem csinált semmit csak kiabált/szemétkedett, de azt mesterien tette. Secret Squirrel ugyan nem volt annyira elszállva, de a főszereplő a mai napig stílusosnak mondható, kiállása és jelleme alapján egyaránt.

Vélemény, hozzászólás?

