Yakuza 4 Heat Action compilation

Ugyan csak 24 új Heat Action található az új részben, de ezek mindegyike tökéletesen beleillik a harmadik rész által 88-ra bővített repertoár mellé, habár az animációkkal variálhattak volna a mindenki által használható támadásoknál. Másik részről viszont a dolgomat sikerült megkönnyíteni, mivel nem kellett újból végigzongorázni a 80+ példányos felhozatalon, és elég volt az újakat beletenni a videóba, plusz azokat amiket a Y3-sból kihagytam anno.

Advertisements

Dodgers névjegye

"Description? WHAT FOR?!" Dodgers bejegyzései

7 responses to “Yakuza 4 Heat Action compilation

  • Wagner

    Brutál videó. Egyre jobb ez a Yakuza, csak az az egy baja van, hogy PS exkluzív. : )

  • Dodgers

    Yeah, ez az új rész ha lehet még jobban teljesít az előzőhöz képest (tartalmi szempontból – gráf maradt ugyanolyan), ráadásul egy éves szinten kijövő játékhoz képest még újítani is mer, eleve a négy főszereplő és a hozzájuk tartozó dolgok. A “12 ropiért 70+ óra” kategóriában továbbra is jó a sorozat. 🙂

    Exluzivitás terén érdekes dolognak tartom, hogy a Sega ezt nem vitte még át X360-ra (Valkirya Chronicles eredetileg oda ment volna), ha már a japános stuffok nagy részét oda hozzák ki, kezdve a Cave-es shoot’em upoktól az arcade címekig.

  • Péter

    Kár hogy általában az lesz PS exkluzív, ami nyugodtan kijöhetne mindhárom nagy platformra. És azt se mondja senki, hogy nem lehetne normálisan portolni, mert mindig lehet.

  • Dodgers

    Ebben a formában ez szinte mindegyik fő platformra érvényes kijelentés, még akkor is, ha a Wii valamelyest kivétel a részben eltérő irányítási rendszer és a gyengébb teljesítmény miatt. De ilyen szempontból a PS3 és az X360 dettó egyező platformok, hiszen sok esetben ez a két gép jelenti a multiplatformot konzol fronton. A Halót, vagy a Gearst se kerülne sok mindenbe átdobni PS3-ra.

    PS fronton persze vannak kivételek, amikor az egészséges kompromisszumon kicsit kívül esne a portolás megvalósítása (pl. Metal Gear Solid 4 vagy GoW 3), de tény hogy például ezt, vagy az ugyancsak Segás Valkyriát nyugodtan átvihették volna mert egyikük se súrolja túlzottan a PS3 technikai plafonját, legfeljebb a Blu-Ray vs DVD kérdése az ami döntő ilyen téren.

    Portolás kapcsán egyébként pont a PS verzióknál szokott érvényesülni az hogy kevésbé figyelnek oda a minőségre, magára a megjelenített képre és így tovább, annak ellenére hogy elvileg nem tér el olyan ördöngős módon a másik két fő konzoltól, de főleg az X360-tól. Erre jó példa a Bayonetta, ahol az X360-as verzió állandó 60 fps-e helyett 20-30 volt, megspékelve olyan töltési időkkel amik alatt kis túlzással simán lehet kenni és befalni három nagy szelet vajas kenyeret. Portolni lehet, csak nem mindegy ki mennyire tesz rá.

  • Péter

    Hidd el, a Haloért egyáltalán nem kár, és Gears se akkora szám ha a coop módot nem számolod bele. PC-re kijött mindkettő, egyiktől se voltam hasra esve, sőt a Halo sikerét spec rohadtul nem értem, mert egy totál átlagos, középszerű FPS.

    Portolást illetően egyetértek, PC-re ugyebár a legtöbb Box game automatice kijön többségében egész korrekt porttal, mert hát ugye Microsoft, viszont érdekes módon fordítva, amikor PC-ről portolnak Xboxra, ott már akadnak gondok (AI, gamespeed). A PSről illetve PS-re érkező portokkal általában mindig van valami gond, már persze tisztelet a kevés kivételnek. Xbox-ról PS-re illetve fordítva főleg a hardwares szabvány eltérések okoznak problémát (PS3 Nvidia, XBox360 Ati szóval nem is csoda) még PS-ről PC-re illetve fordítva főleg az irányítás az amin meg lehet érezni a különbséget.

  • Dodgers

    A Halót én se siratom különösebben, az a fél-háromnegyed óra amit a PC-s verzával próbálkoztam kimondottan unalmas volt, az N64-es GoldenEyehoz képest tényleg nem több egy tucat FPS-nél. Gearsről (még) nem tudok konkrét véleményt mondani de videók alapján az se tűnik olyan nagy durranásnak, plusz a Vanquish után nem nagyon hinném hogy jobbat mutatna az említett coop módon kívül.

    A PS3-ra/ról portolásnál általában és szerencsére az szokott a legnagyobb gond lenni, hogy például a textúrák nem annyira élesek, vagy éppen a fűszál nem annyira kidolgozott, de egy 12+ ropis játéknál ez legyen az utolsó gond. Csak vannak olyan esetek (sajnos jó pár esetben) amikor olyan szinten látványosan nem akarnak foglalkozni a portolással, hogy legalább ne generáljon extra hibákat a játékban. A Bayo esetében olyan rossz volt a port, hogy külön patchet kellett hozzá készíteni, és még az se old meg mindent maradéktalanul. Ilyen szempontból jobb a PS-nek az exlúzív cím, nagyobb hangsúlyt kap a gép technikai korlátjának feszegetése, szemben a multiplatform kompromisszumával.

    A PS-ről PC-re portolás kapcsán egyetértek, ebben az esetben különösen látszik hogy mennyire eltérő a két platform, főleg az FPS-ek terén, aminél a PC a kezdetek óta nagy előnnyel bír, konkrétan az irányítás miatt. Egér+billentyűzet kiosztásra egyszerűbb egy pörgős FPS-t készíteni, míg konzolon azt is figyelembe kell venni hogy ehhez képest a pléjernek a kontrollerrel bűvészkednie kell. De fordított esetben ugyanez igaz az 1v1 verekedős játékokra.

  • Péter

    Eredendően PC-s FPS-t elég nehéz jól portolni, nem csak PS-re, Xboxra is. Erre máig a legjobb példa a Painkiller, ami Xboxon egyszerűen szánalmas lett, annyira levették például az ellen reakció idejét.

    Portolásra pozitív példának ott van például a Wolfenstein 2009, a Prototype, vagy az Overlord 2, amik mindhárom nagy platformon tökéletesen játszhatók.

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: