Egy kis playtrough – TMNT IV edition

Ez a playtrough nem mondható a legfrissebbnek hiszen már a hónap elején feltöltöttem JT-re, azonban eddig valamilyen okból kifolyólag nem posztoltam ki a WP-re. Nem nevezném ezt az eddigi legjobb végigjátszásomnak, de minimális mentségként szóljon hogy három év óta először vettem elő a Turtles in Time Snes portját, így egy kissé rozsdásan muzsikál a performansz. Cserébe megbizonyosodtam afelől hogy az arcade változat kimeríti a szemétség fogalmát függetlenül attól hogy az árkádokra lett tervezve a játék. Időközben a Hard Corps: Uprising végigjátszás füstbe ment, mivel a gépem korruptnak nyilvánította az utolsó pályát tartalmazó videót, ezzel egy “kis” bosszúságot okozva. Hogy mikor veszem újra az egészet az jó kérdés, de valószínű hogy először inkább a nyugati, HP csík nélküli Contra Hard Corpsról csinálok majd a közeljövőben egy végigjátszást.

Reklámok

Dodgers névjegye

"Description? WHAT FOR?!" Dodgers bejegyzései

4 responses to “Egy kis playtrough – TMNT IV edition

  • Wagner

    Csak az arcade verzióval toltam amikor ketten desync-eltünk. XD De nem a legkellemesebb beat’em up.

  • Dodgers

    Az jóféle desync volt, és talán azóta is a legdurvább. Jó ha a játék feléig kibírta gikszer nélkül a Mame. 😀

    De amúgy nekem is hasonló benyomásom volt a netplay közben, igazság szerint nem is vártam hogy ennyiben eltérne egymástól az Snes és az árkád változat. Arcade verzában persze valamilyen szinten elvárható hogy nehezebb legyen az otthoni változatnál, de ennél kissé túllépték azt a vonalat ahol még elnézhető a nehézség, és ahol már csalásnak hat, de nem csak itt, hanem pölö a Simpsonos és az Asterixes játékban is. Ezért is jobb ennek az arcade változatánál a Caddilacs and Dinosaurs, ott nem vetették el a sulykot csak mert egy pénznyelő automatáról van szó, és nem ilyen hangsúlyosan, de szerintem a Ninja BaseBall Batmenre is igaz ez.

  • Wagner

    Arcade-en minden nehezebb szerintem is, kivétel a KOF. Az konzolon is ugyanolyan hard. XD De pl. Captain Commando is sokkal szívatósabb arcade-n mint SNES-en meg persze azok a shmup-ok is elég durvák.

    TMNT: igazából senki nem tudja mikor vált ketté a játék, de lehet jól mondod kb. a felétől azt láttam, hogy nem csinál semmit a karaktered. XD

  • Dodgers

    Az egyáltalán nem gond ha egy arcade játék nehéz, hiszen direkt arra épül az egész hogy az ember minél több pénzt dobjon be az adott gépbe. De vannak olyan esetek amikor már nem igazán hozható fel mentségként az arcade mivolt, mint teszem azt ennek az arcade változatánál. Azt egy kicsit túlzásnak tartom hogy a bossoknak kilométeres HP-je van, és túl gyakran tudnak előbb megütni téged, mint te őket. Ez pölö a Streets of Rage 2-ben is megvan, az első pálya bossa például könnyedén tud szanaszét hajigálni, még úgy is hogy igazából hozzá se értél. Shmupoknál mondjuk érthető hogy nehézre vannak kailbrálva, hiszen annál tényleg a koncentrációra épít az egész játék, de a durvább bullet hellek ezen is túllőnek egy kissé, mint például a Cave kvázi összes lövöldéje.

    TMNT-nél a vonatos pályánál tűnt fel igazán hogy gallyra ment a netplay, de mintha már az ősember pályánál is feltűnt volna hogy kissé furcsán viselkedett az általad irányított teknőc. 😀 Ehhez képest a C&C-nél szinte sose volt desync, és a Metal Slug 5-nél is csak egyszer volt ilyen (annál pont a final boss előtt).

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: