Vettem egy darab múltat

Múlt hét elején rászántam magam, hogy az apróhirdetések világába merülve szert tegyek egy konzolra amelyet már jó ideje kinéztem magamnak, és egy mostani generációs új játék áráért (10.000) végül meglett az üzlet. Egy héttel és négy játékkal (Under Defeat, Radirgy, Jet Set Radio, plusz a géphez adott Chu Chu Rocket) később pedig úgy gondolom hogy jó vásárt csináltam a konzollal, hiszen maga a gép kifogástalan állapotú, és a kipróbált játékok is egytől-egyig bejövősek. Az már csak hab a tortán, hogy egyrészt az írott játékokat (beleértve a homebrew emulátorokat is) bármi rásegítés nélkül viszi, másrészt még az JNTSC-s játékok esetében sincs kifogása a PAL-os DVD-felfevőmnek, így a felvétel lehetősége is adott. Ennélfogva mostantól időnként DC-s ismertetők is várhatóak majd a jövőben, amelyek közül az első hegesztés alatt van.

Dodgers névjegye

"Description? WHAT FOR?!" Dodgers bejegyzései

10 responses to “Vettem egy darab múltat

  • Wagner

    Grat! Egész jó vételnek tűnik, ráadásul minden beavatkozás nélkül viszi az írottat?? Nem semmi. : )
    Várom az ismertetőket hátha nekem is megtetszik ez a konzol. Eddig kb. 1 játékot tudnék mondani ami érdekel rajta.

  • Dodgers

    Köszi. 🙂 Egy hét alapján valóban jó üzlet volt, főleg úgy hogy az előző tulaj vagy nem használta sokat vagy gyakran tisztította a gépet, mert olyan állapotú még a kontroller is mintha újonnan vettem volna.

    Igen, az egyik imagefájl formátum (.cdi) lehetővé teszi hogy a boot disc tartalmát hozzácsapják a játékhoz, emiatt könnyű írott játékot futtatni a DC-n. Ha van .cdi fájl, akkor nagyon valószínű hogy működni is fog majd a gépben, eddig még nem hagyott cserben egyszer se. Plusz valamiért NTSC-ről is engedi (talán emiatt, vagy a konzol alapból ilyen) a felvételt, így a postokhoz nem kell majd gameplayt keresni, belinkelhetem a sajátomat.

    A posttal nagyjából kész is vagyok, úgyhogy max. fél óra és ki is rakom, bár a játék stílusa nem tudom mennyire fog bejönni. 🙂 Melyik játék az az egy ami érdekel?

  • Junchi

    Ó, DC!

    Sajna egy rendkívül rövid életű konzol volt + nekünk sem volt meg túlságosan sokáig, de arra mindenesetre emlékszem, hogy, bár kevés játékom volt rá, azok egytől-egyik bitang élvezetesek voltak. (Shenmue 1-2, Jet Set Radio, Sonic 2, amit azóta is siratok, Soul Calibur, Crazy Taxi, Chu Chu, Metropolis Street Racer. Asszem ennyi is.)

    Mindenesetre jó vétel volt, grat. 😉

  • Dodgers

    Ami igaz az igaz, nem volt éppen a leghosszabb életű a konzol (két-három év után lelőtte a Sega), de valahol pont ez kellett ahhoz hogy rendesen beinduljon a rajongói gépezet. Bár nem minta az azelőtti kínálatra sok rosszat lehetne mondani. A Jet Set Radio és a Chu Chu alapján nem tűnik rossznak a lelövés előtti állapot se, amiket például felsoroltál azok között a Soul Calibur/Metropolis kivételével mindre sort szeretnék keríteni előbb-utóbb, olyannyira jónak tűnnek csak videók alapján is (Crazy Taxi úgy, hogy általánosságban nem érdekel az autoverseny műfaj, de a Daytona USA mellett azt hiszem megvan a másik sorozat amivel kivételt teszek).

    Köszi. 🙂

  • Wagner

    Pont a Shenmue-ra gondoltam mert olvastam, hogy hasonló volt mint most a Yakuza. De tényleg Soul Calibur 1 se rossz. : ) Meg akkor már Virtua Fighter 3-mat is csekkoljad le, bár annyira nem lehet jó mint a 4-5.
    Új posztot holnap reggel meglesem.

  • BenyoBoy

    Gratula, biztos jó vétel volt! Jet Set Radio és Dynamite Deka alap, ki ne hagyd őket! 🙂

  • Wagner

    Eszembe jutott még valami: a Bangai’O. Szerintem neked tetszene. Asszem annyira nem lett mindfuck mint a DS-es folytatása.

  • Dodgers

    Benyó:

    Kösz, egyelőre úgy tűnik jó vásárt csináltam a géppel, bár arra kíváncsi vagyok meddig húzza majd szervizelés nélkül (60 gigás Fat PS3-al eddig jól jártam, pedig az pont az elátkozott széria). Jet Set Radio egy hét alapján valóban alap, mert szórakoztató stuff, és a zenei oldal se zavar egy cseppet se, pedig pont olyan műfajokat vonultat fel amelyeket magamtól nem hallgatnék. Dynamite Dekáról nem hallottam még, de a látottak alapján jó kis beat’em upnak tűnik, lesz mit leszednem a Beats of Rage és a Zombie Revenge mellé. 🙂

    Wagner:

    Kösz hogy eszembe juttattad a Bangai-Ot, már régebben is tetszetős volt képek alapján de azóta valahogy elfeledkeztem róla, pedig Treasure cucc. Virtua Fighter 3-at lehet leszedem egy próba erejére, bár a stílusa nem tartozik azok közé, amelyet magamtól kipróbálnék (KoF-ot se próbáltam volna ki magamtól), de akkor a Sakura Taisen mellé belefér mint próba-cseresznye kategória.

  • siklara

    Gratula, a Shenmue miatt gondolkoztam rajta egy időben én is, de inkább majd emulátorral. : ) Várom az ismertetőket, mert nem igazán ismerem a Dreamcast játékkínálatát.

  • Dodgers

    Köszi. 🙂 Az eddig letöltött felhozatal még nem annyira színes műfajilag de a többségről lesz majd post a közeljövőben. A Shenmuról például szinte biztos hogy lesz majd mert engem is érdekel már lassan 10 éve a játék ( amióta az 576 Konzolban olvastam a Shenmue 2-ről), na meg a Yakuzás rokonság is kíváncsivá tesz.

Vélemény, hozzászólás?

