Some favourite VG music #12

Caddilacs & Dinosaurs – In the garage #2 (Isao Abe, Kyo, Syun Nishigaki)

Disgaea 4: A Promise Unforgotten – Noble Marble (Tenpei Sato)

Virtua Fighter 2 – Black Cat Moon (Takenobu Mitsuyoshi)

Jet Set Radio – That’s Enough (Hideki Naganuma)

Megaman ZX – Ultramarine Meditation (Ippo Yamada, Masaki Suzuki)

Bionic Commando: Elite Forces – Area 1

Battletoads (arcade) – Stage 1 (David Wise)

Sonic R – Living in the city (Richard Jacques)

Castlevania: Circle of the Moon – Vampire Killer (Sotaro Tojima, Hiroshi Mitsuoka)

Dragon Ball Z: Ultimate Battle 22 – Vegeta’s Theme

Advertisements

Dodgers névjegye

"Description? WHAT FOR?!" Dodgers bejegyzései

9 responses to “Some favourite VG music #12

  • Wagner

    Látom a tegnapi caddyzés megtette a hatását. : )
    Am. Circle-ben jó volt amikor felcsendült ez a klasszikus Castlevania zene.

  • Dodgers

    Na igen, eddig nem tűnt fel milyen jó is a Caddy OST-je, de a tegnapi Mame alatt végig az a felismerés kerülgetett hogy “erre hogy-hogy nem emlékszem?”. 🙂 HIába, Capcom rocks ilyen téren.

    Yeah, CotM-be jó húzás volt ezt, és a többi feldolgozást becsempészni, plusz szerintem ennek a résznek a legjobb a hangzása a három GBA-s közül, szóval ha lehet még inkább jobban sikerült az eredmény.

  • Wagner

    Tényleg ennek van a legjobb hangzása a három közül.

    Amúgy Circle-ben most komoly ez a final boss ami 580 -at sebez a 666-os hp pontomra? Fénysebességgel rámdashel miközben kitakarja a fél képernyőt. Ezt már megint egy kicsit túlzásnak érzem…

  • Dodgers

    Circleben sajnos ez normálisnak számít, túlságosan ki van hegyezve az a harc a “plafonra ragadós” ugrás használatára, anélkül szinte kizárt hogy no-hittel sikerüljön végicsinálni az egészet. Annyira egyébként nem volna szemét a harc, csak ugye Drac spriteja éppen akkora hogy alig tudj rendesen elférni.

  • Wagner

    Megcsináltam nagy nehezen. A röpködő szemgolyóval meg a denevéreivel többet szívtam a végén mint magával a félképernyős Draculával.

  • Sammy

    Circleben sajnos ez normálisnak számít, túlságosan ki van hegyezve az a harc a “plafonra ragadós” ugrás használatára, anélkül szinte kizárt hogy no-hittel sikerüljön végicsinálni az egészet. Annyira egyébként nem volna szemét a harc, csak ugye Drac spriteja éppen akkora hogy alig tudj rendesen elférni.
    +1

  • Wagner

    Egyébként arra rájöttem, hogy a következőképpen is kikerülhetem Fat Ass Draculát:
    Miután eltűnnek a denevérek az egyik képernyő széléhez kell futni. Amikor megjelenik Fat Ass akkor gyorsan felugrunk és akkor pont nem talál el. Ez plussz a plafonra ragadós ugrás…. Akármi mást próbáltam mindenhogyan eltalált az a retek.

  • Dodgers

    Lényegesen jobb stratégiának tűnik ez, mint amilyet én csináltam annak idején: plafonra ragadás mindenáron és a fölső platformok használata. Nem mondhatnám hogy mindig bejött ez a módszer de valahogy sikerült végigevickélni a fighton. Ha egyszer újra előveszem a játékot akkor kipróbálom a te módszered is.

    BTW:

  • Wagner

    No hit-re megcsinálja? Nem rossz teljesítmény. Amúgy én is ugyanezeket használtam ellene. A Poison felhőt meg szent bumeráng keresztet. : )

    Az én módszerem semmivel se jobb a plafonra ugrásnál mert ha nem érsz oda időben a képernyő széléhez akkor betalál a Fat Ass és neked annyi. xD Szóval mindig az egyik szélén kell maradni nehogy megszívjad. A plafonra ragadósnál meg mindig középen szoktam lenni. Mind1, érdekes egy boss volt, de többet nem szeretném megverni.

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: