Q&A by Dodgers

Még egy-két éve találtam ezt a random kérdőívet egy blogon, aminek kitöltésére amolyan filler gyanánt megjött a kedvem. Filler már csak azért is mert az elkövetkező két hétben nemigen lesz esély normális post összedobására a kicsúcsosodó ZH és beadandó időszak miatt, pedig lenne ötletem ismertetőírásra már most is (Metal Slugról/Rayman Originsról,eddigi P4 animuról mindenképp, Madokáról vacilálok) ha a hajtás nem szívna ki akkora motivációt. Addig is, roll the tape!

001. Neved – István
002. Nicknév (több is) – Dod(gers), Pityke
003. Horoszkópod – Bak
004. Pasi vagy csaj – Amennyiben az István női név, akkor tévedésben éltem eddig…
005. Általános suli(k) – hűha… 😀
006. Közép suli(k) – még anno, ezer éve informatika szakirányban
007. Fősuli(k) – Dunaújváros, logisztika
008. Haj szín – barna
009. Hosszú vagy rövid – most rövid, de két hete vállig érő volt.
010. Zajosan vagy nyugisan? – nyugisan FTW
011. Bemcsis vagy farmeres? – mivel halvány fogalmam sincs mi az ördög a bemcsi, így marad a farmer
012. Mobil vagy fényképező – Mobil.
013. Egészség mánia van? – Persze, addig míg el nem kapcsolom fél perc után Norbikát és a többi sportkukacot.
014. Ivás vagy dohányzás – cigi nuku, ivás attól függ hogy fejreállós adag vagy sem. Ha előbbi, évente kétszer, ha utóbbi, akkor párhetente egy pohárka.
015. Bele vagy esve jelenleg valakibe? – nem.
016. Evés avagy ivás? – szigorúan evés.
017. Piercingek – nincs. És ha rajtam múlik nem is lesz.

VOLTÁL VALAHA…
019. …repülőn? – Nem.
020. …kapcsolatban? – Igen.
021. autó balesetben? – Hál’ Istennek nem.
022. …verekedésben – nem én provokáltam, de igen.

AZ ELSŐK & UCCSÓK:
023. Az első fülid – Wut? Fülhallgató akar ez lenni?
024. Első legjobb barátod – még elsős általánosból, akivel azóta is jó barátságban vagyok
025. Első díjad? – Versmondó versenyen második helyezett elsősként.
026. Első szerelem – Általánosban.
028. Első nagy nyaralásod – Ha a sátorozás a bányatón annak számít, akkor négy évesen.
029. Utolsó ember, akivel beszéltél: Ha IRL, akkor apám. Ha neten, jó kérdés… Márkusz?
030. Utolsó ember, akivel IM-tél. – IM? Iszunk Melankóliáig?
031. Utolsó ember, akivel filmet néztél – Apám.
032. Utolsó kaja, amit ettél – Jó kis házi hot dog
033. Utolsó film, amit megnéztél – És megint dühbe jövünk. Örök klasszikus, mint a Spencer/Hill páros filmjei általában.
034. Utolsó dal, ami hallgattál – Richard Jacques: Rusty Ruins Act 1 (Sonic 3D: Blast Saturn).
035. Utolsó dolog, amit vásároltál – 3bit.
036. Az utolsó ember, akit megöleltél – anyám.

KEDVENCEK:
037. Étel – Rántott harcsa.
038. Italok – Ásványvíz, Jéger/sör.
039. Ruházat – kék farmer, fekete/kék pólóval, esetenként megdobva cipzáras mackófelsővel.
040. Könyvek – Kurt Rieder: A legyőzhetetlen Tigris páncélos.
041. Zene – Hűha… Judas Priest, Winger, Rammstein? Ami heavy metal/hard rock/játékzene, az alapjáraton jöhet.
042. Virágok – mivel férfiból vagyok, ezért tökéletesen egyforma mindegyik.
043. Színek – kék, zöld.
044. Filmek – Kelly Hősei
045. Pózok – Szuper giga ultra helikopter roppantó. Amíg nem lesz elég portfólió jó lesz ez is.
046. Tantárgy – történelem. Mindig is az volt a kedvencem.

2010-ben…
047. [ ] Csókolóztam hóesésben.
048. [ ] Megünnepeltem Halloweent.
049. [ ] Összetört a szíved.
050. [x] Túltrécselted a telefonod percdíját.
051. [ ] Volt aki megkérdőjelezte a szexuális irányultságodat.
052. [ ] “Előbújtál” (?)
053. [ ] Teherbe estél (<-…)
054. [ ] Abortuszod volt. (<-…x2)
055. [x] Tettél olyat, amit megbántál.
056. [ ] Nem tartottál be egy ígéretet.
057. [ ] Elrejtettél egy titkot.
058. [x] Úgy tettél, mint aki boldog.
059. [ ] Találkoztál valakivel, aki megváltoztatta az életedet.
060. [ ] Tetetted, hogy beteg vagy.
061. [ ] Elhagytad az országot.
062. [ ] Kipróbáltál valamit, amit normális esetben, nem tettél
volna meg és tetszett.
063. [ ] Elutaztál a hegyekbe.
064. [ ] Sokat szaladgáltál a parton.
065. [ ] Strand közelében élek/lakok.
066. [x] Egy egész évig szingli voltál.

JELENLEG:
067. Mit eszel – Semmit.
068. Mit iszol – Vizet.
069. Lassan nekilátok a… – nyavalyás beadandónak.
070. Zene, ami hallgatsz… – Richard Jacques: Rusty Ruins Act 1 (Sonic 3D Blast Saturn).
071. Mai terveid – punnyadás az utolsó ZH-hét előtt és tanulás. Na meg talán egy kis Rayman is.
072. És vársz arra, hogy… – vége legyen a hajtásnak.

A JÖVŐBEN:
073. Szeretnél gyerekeket – *Robotnik hang* nem.
074. Meg akarsz házasodni? – ha elég rátermettnek érzem magam, akkor talán.
075. Karrier tervek a fejedben? – olyat csináljak amit minél jobban szeretek.

VAGY EZ VAGY AZ:
076. Szemek vagy száj – Szem.
077. Alacsonyabb vagy magasabb – Magasabb.
078. Romantikus vagy spontán – mindkettőből egy-egy adag?
079. Izmos kocka has, vagy erős karok – is-is.
080. Érzékeny vagy hangosabb – érzékeny, néha hangosabb jelleggel.
081. Kapcsolat keresés avagy meglévő kapcsolat – keresés.
082. Bajkeverő vagy hezitáló – Inkább hezitáló.

MEGESETT MÁR, HOGY…:
083. Elvesztetted a szemüvegedet/kontaklencséidet? – Igen, sikerült elkótyavetyélnem a szemüvegemet egyszer szakközépben.
084. Szöktél már el otthonról? – Nem.
086. Öltél már? – nem.
087. Összetörted már valaki szívét? – feltételezem nem.
088. Voltál már letartóztatva? – nem.
089. Sírtál mikor meghalt valaki? – Igen. Nemrég volt ilyen alkalom.

HISZEL:
090. Magadban? – muszáj, szóval alap.
091. Csodákban? – Szép volna, de…
092. Szerelem első látásra? – Nem. Olyan értelemben nem mint amilyenre a kérdés gondol. 😛
093. A Mennyben? – Szeretnék, de a realitás megakadályoz.
094. A Mikulásban – naaagyon régen.
095. Az első randis szexben? – A pia csodákra képes állítások szerint.
096. Csók az első randin? – Talán.

VÁLASZOLJ ŐSZINTÉN:
097. Van olyan ember, akivel szeretnél együtt lenni ebben a percben? – Igen.
098. Úgy igazán elégedett vagy azzal a hellyel, ahol jelenleg tartasz az életedben? – Igen. Az már más kérdés hova visz az életnek nevezett hazárdjáték.
099. Hiszel Istenben? – Fuck no.
100. Megjelölsz 20 embert ebben a kvízben? – baj ha azt mondom nem?

Dodgers névjegye

"Description? WHAT FOR?!" Dodgers bejegyzései

14 responses to “Q&A by Dodgers

  • siklara

    “036. Az utolsó ember, akit megöleltél – anyám.” – ezt először “megöltél”-nek olvastam és kitört belőlem a vihogás, mert azt hittem, amolyan kérdőívbe rejtett beteg poén, aztán újraolvastam… 😀

  • Dodgers

    Szó se róla, nem ártott volna a kérdőívbe néhány poén, jobban értékeltem volna a szlengkifejezések erőltetése helyett. Azt mondjuk elismerem hogy így nem rosszul jött volna ki a kérdésre a válasz, de ennyire én se vagyok morbid. 😀

    – 23:45

    Btw most tűnt fel hogy te és Wagner suboltatok a blogra, köszönet érte. 🙂

  • Márkusz

    Majd ha öregebb leszek csinálok ilyet én is, ez tök poén. 😀

  • Skydragon

    Mindenki a dunaújvárosi suliba jár e? ;P
    Egy csomó ismerős (‘volt ismerős’), meg még számomra egyszer összeismerkedős emberek is.

    Amúgy tényleg vicces ez a kérdőív (jó megtudni inszájder dolgokat rólad, MUHAHA). :}

  • Dodgers

    Márkusz:

    Ha egyszer megjön a kedved hozzá akkor töltsd ki, valóban fun kis teszt, a szleng erőltetése ellenére is. 🙂

    Skydragon:

    Ha azt nézem hogy jó öt éve tisztességes a közlekedés a városba (elkészült a Duna felett a híd), és hogy a környéken viszonylag népszerű iskola, akkor nem kizárt hogy tényleg mindenki oda jár. 😀 Abból a szempontból mondjuk rossz a híd, hogy reggel 8-ra busszal beérni csodával ér fel a sok középiskolás miatt, már most is átszállással kell utaznom ha időben be akarok érni.

    Inszájder dolgokról általánosságban nem túlzottan szoktam írni, szóval ezzel a kérdőívvel két legyet ütöttem egy csapásra. 🙂 Időnként talán belefér egy ilyen post is a szokásos témák mellé, mégha “blog yo life” szintre nem is akarnám elvinni a dolgot.

  • Wagner

    Hehe. Fun. 😀 Lehet én is kitöltöm.
    Am akkor te ilyen sportember vagy?

  • Dodgers

    Nem mondanám kifejezett sportembernek magam, legalábbis versenyszerűen nem sportolok, és nem is vagyok “gyúrunk vazze” jellegű kondipatkány. Egy jó focizást vagy pingpongozást, úszást persze nem utasítok vissza (utóbbi kettőt még szeretem is, foci maximum kapusi posztban), de nem csinálom olyan rendszeresen hogy sportolásnak számítson, inkább csak akkor amikor valóban van kedvem hozzá. Azt nem mondanám hogy nem lenne mit leadni, de per pillanat jól érzem magam a bőrömben, és valahol ez a lényeg.

  • – -Kérdőív- - « Wagner's hideout

    […] Dodgersnél láttam ezt a kérdőívet és a poén kedvéért én is kitöltöttem. Úgy se volt már egy hete új poszt. A 2010-es évre […]

  • Skydragon

    Jóvan, mostmár nagyon hajlok rá, hogy én is kitöltsem. :DDD

  • skydragon.hu» Blog Archive » Kérdőív

    […] a sorba és én is kitöltöm azt a kérdőívet, amit Dodgers és Wagner kolléga is bátorkodott. […]

  • Péter

    Jó lett, sok dologban agree, lehet hétvége előtt átkopizom én is. =D

  • Junchi

    Az ilyen posztokat mindig is komáltam, mert elég sokat meglehet tudni emberekről, szal így nem csak a nick, meg a posztok (és az avatar. Ha mondjuk IRL találkoznánk, biztos valami Robotnik külsejű fickót keresnék :D) alapján lehet belőni az illetőt, hanem kapunk róla egy tágabb képet is.

    72-es amúgy ide is!!

  • Dodgers

    (Egy fél napot nem vagyok otthon és lőn a fadcsinálás. Bár így lenne ötösöm a lottón. :))

    Junchi:

    Ha mások ilyen jellegű postjairól van szó akkor én is szeretem az ilyeneket olvasni, pont az általad vázolt okok miatt: jó néha belátni a nick/avatar/komment triumvirátus mögé is egy kicsit. Az persze más kérdés hogy ha postírásról van szó akkor pont ez az a téma amit mindig arrébb dobok és inkább más dolgokról szeretek írni. 🙂

    Na meg aztán ha mások ilyen jellegű postjáról, és nem hagyományos, “minden napom leírom percről percre” típusú blogról van szó akkor javarészt valószínűsíthető hogy az illető olyan formában fog írni amiből ki is derül valami a blog/satöbbi elkövetőjéről, nem csak a szokásos rutin. Ami azért érdekesebb valahol mint az hogy az illető milyen állagút tüsszentett és hasonló színvonalas társai.

    A zárójeles részhez: két-három napos intenzív meki-búsójárással és egy kis vörös festékkel már nem lenne gond avatar alapján felismerni. 😀

    72-es ezek szerint nem csak az én szabadidőmet keseríti meg kellő hatékonysággal. Igaz ugyan hogy utána nem sokkal vizsgaidőszak, de az azt megelőző két hét már most több mint elégnek érződik.

  • Kérdőiv « Peter's Blog

    […] nem töltöttem volna ki, de ha már a fél blogrollnak megvolt (Benyo, Dodgers, Skydragon, Wagner) akkor gondoltam én se maradok ki a mókából. […]

Vélemény, hozzászólás?

