Fad’s Wrath

A napokban akadtam erre a fadre, amely alapjában véve egyszerű mint a faék (egy jelenet loopolása fél percig), de a zene miatt mégis úgy döntöttem hogy én is hozzáteszem a magamét. Ugyan a legkissebb mértékben sem loopol, de a jelenet etúlzottsága mégis érdemesnek tűnt arra hogy felhasználjam.

A videó egyébként a Capcom Asura’s Wrath című játékának demójából származik, amiről egyébként eredetileg írtam volna egy beszámoló szerűséget, de kisebb szorzás-osztás után beláttam hogy teljesen felesleges, mert három betűben össze lehet foglalni az egész játékot: QTE. Ezt úgy tessék komolyan venni, hogy a demó gameplay szegmensének 8/10-ét ezek a jelenetek teszik ki, amelyekről ráadásul üvölt hogy a God of War (egy ősember szintjén kreatív és hörgő főhős) és a Dragon Ball Z (eltúlzott fizika, “YELLING MAKES YOU STRONGER”) bizarr szerelemgyerekei, rossz értelemben. A maradék 2/10-ed gameplay egyrészt egy gyengébb Space Harrier klón, másrészt egy olyan egyszerű és unalmas beat’em up amihez képest a 22 éves Final Fight felér egy Rubik kockával. Ami összeköti a három játékstílust az az, hogy a demo pofátlanul könnyű még Normal módban is, még a QTE-ek elrontása sem jár következménnyel! Igen, még ha direkt rossz gombokat is nyomunk, a jelenet akkor is továbbmegy a maga medrében, a gombpüfölős QTE-eken kívül akár félre is tehetjük a kontrollert (kipróbáltam, és működik). Az igazsághoz persze hozzátartozik hogy ez inkább egy interaktív film, tehát olyasféle szindrómában szenved mint annak idején a Dragon’s Lair, vagyis az áráért (elvileg 11-12 ropi) egy igazán tartalmas játékot is lehetne venni. A magam részéről biztos hogy megnézem majd YT-n az átvezetőket, de az is biztos hogy ezt nem fogom megvenni, főleg hogy ugyanabban a hónapban (február) jön a Catherine is, ami röpke egy évet késett a japáni kiadáshoz képest.

Akik kíváncsiak magára a demóra, azoknak íme a demóbann található két pálya végigjátszása, amit kivételesen nem én csináltam, hanem inkább másét vettem kölcsön:


Reklámok

Dodgers névjegye

"Description? WHAT FOR?!" Dodgers bejegyzései

Vélemény, hozzászólás?

