Epic plot twists are epic


Avagy vannak olyan esetek amikor egy jól sikerült nincs szükség következetesen felépített sztorira, részletesen kifejtett karakterekre vagy újító koncepciókra, hanem elég egy olyan csavar aminek totálisan semmi értelme, de mégis elég szerencsétlen ahhoz hogy kiváltsa a WTF-et az emberből, vagyis egy bizonyos értelemben jóvá teszi az eredetileg nonszensz csavart.

Reklámok

Dodgers névjegye

"Description? WHAT FOR?!" Dodgers bejegyzései

7 responses to “Epic plot twists are epic

  • BenyoBoy

    Ez nem tudom milyen gameplay műsor, de hogy holnap bepótolom az összeset, az biztos! 😀 ezek a reakciók meg röhögések, könnyesre röhögtem magam rajta! 😀
    Amúgy a cím alapján a Double Dragonra tippeltem volna, de ütik. 😀

    • Dodgers

      Örülök hogy tetszett. 🙂 Ezeket a videókat Retsupurae-nak nevezik, és alapvetően két részből áll: az egyik ez a gameplayre épülő, nagyjából tavaly elkezdett változat (lejátszási listában Wrongpurae), amikor elővesznek egy-egy játékot vagy nagy ritkán filmet, és azt kommentálják, kiemelve az ordenárébb dolgokat. A másik a klasszikus értelemben vett Retsupurae, amikor fognak egy valamilyen szempontból gázra sikerült Let’s Play videót, és azt fikázzák szanaszét. Általában azokat szokták így fikázni akinek rossz a framerateje, nem érthetően vagy infantilisen beszél, vagy aki egyszerűen csak egy tévére irányított kamerát használ. Ugyan a klasszikus Retsupuraek között van egy-kettő ami kicsit övön aluli lett annak ellenére, hogy azokat is ez a két srác készíti (Slowbeef a röhögősebb, Diabetus a nyugodtabb hangú), de a Wrongpuraek közül nagyjából mindegyik jó lett, a legjobbak között van például a True Shit, az Earnest Evans, vagy a King’s Quest V.

      • BenyoBoy

        Igen, YouTube-on kezdtem el én is nézni őket. A nagyon brit akcentusú srácos értékelősből néztem kettőt, meg két-három szar pnc játékból is néztem, ezek alapján nagyon bejönnek! 😀 Asszem lett egy új kedvenc csatornám! 😀

  • Dodgers

    “Asszem lett egy új kedvenc csatornám! :D”

    Ha megtetszettek akkor tudok ajánlani egy hozzájuk hasonló párost (ChipCheezum és Ironicus), akik ugyanarról a fórumról származnak (Something Awful) mint Slowbeef és Diabetus. 🙂 Igaz az LP-k mellett játékok helyett animukat fikáznak és kicsivel elmaradnak ‘beefék színvonalától (itt), de velük ellentétben nem hanyagolták el mostanában se a saját LP-k készítését (itt), amik elég jóra sikeredtek ahhoz hogy kárpótolni tudjanak a klasszik Retsupuraejük kicsit gyengébb színvonala miatt.

  • BenyoBoy

    Megnézem őket is! Magyarok körül hasonlóan Visorék (YT: SpaceNinja88) és a YeshNósok tolják itt, ott is rovatokba vannak szedve a TV-s baromságok (TV time), random gameplayek (let’s play), végigjátszások (VVM),mások kiértékelése (szerintem). Ha még nem ismered őt/őket, ajánlom! 🙂

  • Dodgers

    A Yeshno brigád LP elemző videói közül láttam már egy párat Márk révén nemrég, de valamiért nem fogtak meg annyira hogy rendszeresen kövessem őket, lehet azért mert túlságosan hozzászoktam ‘beefék és Chipék stílusához. De ennek ellenére lehet újra bepróbálkozok majd velük és Visorékkal egyaránt, idén még úgyse láttam magyarok vonatkozásában ilyesféle videókat.

    • BenyoBoy

      Feltétlenül, egy ideje már csak őket nézem a hazaiak közül! 😀
      A Retsupurae videók közül jó sokat megnéztem, amiket ajánlottál, mind tetszett, a True shitet vagy hússzor láttam csak tegnap! 😀

Vélemény, hozzászólás?

