Some favourite VG music #17

Metroid Prime – Inside the crashed Space Pirate frigate (Kenji Yamamoto)

Captain Tsubasa 2 – Kojiro Hyouga’s theme

Super Mario Galaxy 2 – Melty Monster Galaxy (Ryo Nagamatsu)

Sonic the Fighters – Aurora Ice Field (Takenobu Mitsuyoshi)

Castlevania: Rondo of Blood – Bloodlines

Ollie King – Let it go (Hideki Naganuma)

Mighty Morphin’ Power Rangers: The Movie – Frozen Mountains (Hiroyuki Iwatsuki)

Metal Gear Solid 3: Snake Eater – Takin on the Shagohod (Harry-Gregson Williams)

Double Dragon II: The Revenge – Roar Of The Double Dragon (Kazunaka Yamane)

Marvel Super Heroes – Iron Man (Yuki Iwai)

Reklámok

Dodgers névjegye

"Description? WHAT FOR?!" Dodgers bejegyzései

4 responses to “Some favourite VG music #17

  • Junchi

    DAT Mario Music!

    Most mondanám, hogy “nem is tudtam, hogy a 3D-s Mariókban ilyen minőségi a zenei felhozatal”, ha nem játszottam volna ki anno 100%-ra a Mario 64-et és nem lenne saját Mario mappám a Music szekcióban. 😀

    Btw a Mario Flash netes game-et vágod? Régen sokat mókáztam vele, de aztán ráuntam, most viszont újból elővettem. Maga a játék egyébként nem nagy szám, viszont van benne egy egész korrekt pályaszerkesztő. Tegnap a fél délutánt ezzel szórakoztam el. :3

    • Dodgers

      (Fogalmam nincs mi miatt tette spambe a hozzászólásodat, amikor eddigi tapasztalatim szerint akkor szokott néha tévesen rámarni egy kommentre ha egy nem YT-s link szerepel benne, de úgy tűnik hogy ez a védelem is kezdi lassan megadni magát…)

      “DAT Mario Music!”
      Damn right it is. 😀 A Galaxy 1 OST-jének nagy részét még a játék végére se kedveltem meg a kissé üres mivolta miatt, ellenben a Galaxy 2 egy szép előrelépés volt a jó irányba a zene terén is, pedig az alapvető stílusában nincs olyan nagy eltérés köztük. Látszik rajta hogy ezúttal a zeneszerző csapat valóban élvezte a Galaxy 2-vel való munkáját mert erre tényleg rá lehet mondani azt hogy “Mariósra” sikeredett, és szvsz az SM64 mellett ez rendelkezik a legjobb OST-vel a 3D-s részek között, de a 2D-s részektől sem marad el szinte semmivel se. Még arra is képes volt hogy viszonylagosan megkedveltesse velem a World 1 főtémáját, pedig az valahogy sosem volt az esetem.

      “Btw a Mario Flash netes game-et vágod?”

      Eddig még nem hallottam róla, de amennyit most láttam belőle YT-n nem tűnik egy rossz játéknak a pályaszerkesztőnek köszönhetően, arról nem is szólva hogy élből potenciálisabbnak látszik mint teszem azt a Kaizo Mario nevezetű SMW romhack, ami bevallottan a szemét pályatervezésre megy rá, és másodpercenkénti savestate nélkül szerintem kizárt végigvinni. 🙂 Az külön kellemes meglepetés hogy a Mario Flash nagyrészt nem az SMW grafikáját használja, de ez persze csak apróság a részemről.

  • Skydragon

    AW YISS! Mindkét SMG-ből a Melty Galaxy zenéje a kedvencem. ;]
    Azt tudtad, hogy eredetileg Hell prominance lett volna a bolygó neve, csak az amcsik miatt változott meg (túl offenzívnak találták, muhaha)? 😀

    Btw, a többi zene is catchy, mentettem is párat a kedvencekhez. (=

    • Dodgers

      “AW YISS! Mindkét SMG-ből a Melty Galaxy zenéje a kedvencem. ;]”

      Most így hirtelen nem volnék biztos abban hogy melyik szám lenne az abszolút kedvencem ebből a két játékból, de abszolút érthető hogy miért ez a szám a kedvenced. 🙂 Az első Galaxy láva témájú zenéje sem lett volna annyira rossz, de ezt a változatot egyértelműen jobbnak mondanám mind a tempóját, mind a hangulatát nézve, és a sivatagi pályák terén is a Galaxy 2-őt hoznám ki győztesnek. A Galaxy 1-féle elképzelést fel sem tudom idézni most, ellenben a Galaxy 2-é elsőre meglepett ahhoz mérten, hogy a sivatagi pályák általában nem szoktak kapni figyelemfelhívó zenét.

      “Azt tudtad, hogy eredetileg Hell prominance lett volna a bolygó neve, csak az amcsik miatt változott meg”

      Nem hallottam erről eddig, de az már a játék közben is feltűnt hogy a többi galaxishoz képest mintha jóval hétköznapibb névvel rendelkezne ez a galaxis, és úgy tűnik hogy nem nyúltam nagyon mellé amikor így gondoltam. 🙂 Nem mintha meglepne a dolog hiszen Amerikában valahogy furcsán működik annak megítélése hogy mi sértő és mi nem, ettől függetlenül még mindig meglep hogy egy Mario játékba is képesek voltak beleszólni odaát, amikor az a franchise pont hogy a legártatlanabbak között volt mindig is. Meg azért az N64-es Conker ennél azért SOKKAL offenzívebb volt kvázi minden téren, szóval látszik hogy az érzékenység a toppon van. 😀

Vélemény, hozzászólás?

