One friggin’ anniversary #3

caaaake

Szokták volt mondani hogy gyorsan szokott repülni az idő, ám tapasztalatom szerint az ilyesféle kijelentéseket addig nem veszi túlzottan komolyan az ember, amíg visszatekintve nem dől be annak a benyomásnak, hogy az egykor szokásos tempóban telő napok, hónapok később olyannak tűnnek mintha tovaszáltak volna. A bloggal kapcsolatban hasonlóképpen érzek én is egy bizonyos szinten, hiszen négy, négy és féle kezdtem el rendszeresen olvasni WordPresses blogokat, napra pontosan három évvel ezelőtt pedig eljutottam addig a pontig hogy én is megnyitottam a magam firkatárát, amelynek forgalmával a körülményekhez képest (pölö “reklámozás” szinte teljes hiánya) továbbra is elégedett vagyok. Ennek révén ezúttal is köszönet illeti mind a rendszeres látogatókat, mind az egyszeri betévedőket a firkatár gyakrabb-ritkább követéséért, és a hozzászólásokért egyaránt.

Mivel a 30.000-es nézettség elérésekor lusta voltam statisztikai értelemben nyilatkozni a blog állásáról, ezért a blogos évforduló alkalmát megragadva be is pótolom annak taglalását, amelyhez ezúttal a témától függően hozzáfűzöm azt is, hogy a tavaly márciusban, a húszezredik nézettség alkalmával íródott statisztikás post óta milyen mértékben történt változás.

– Rövid tények-

– Az elmúlt három év alatt a post írásának idején 35.671 megtekintést élt meg a blog, a 20.000-ik nézettség óta rárakódott 15.671 nézettség eléréséhez pedig szinte napra pontosan 15 hónapra volt szükség, ami annyit jelent hogy havonta több-kevesebb eltéréssel elérte a blog az 1000 megtekintést, a 663 és az 1541 között ingadozva mint minimum és maximum nézettség.

– Eddig a pontig bezárólag 347 darab postot írtam 24 fő- és alkategóriában, amelyekhez 1462 darab taget társítottam, és amelyhez eddig 1344 hozzászólás érkezett. Tavaly márciushoz képest 82 darab írással gazdagodott a blog repertoárja, ám a kategóriákon belül valamivel nagyobb fajsúlyú változás állt be azáltal hogy bevezettem az alkategóriák használatát a postok kifejezőbb besorolása érdekében. A postok kapcsán kimondottan kellemes meglepetésnek tartom továbbra is azt hogy fanboy jellegű kirohanások teljes mértékben elkerülték a blog hasábjait, még annak ellenére is hogy belemásztam már egy-két olyan témába amelyek általában tipikus táptalajként szolgálnak a rossz értelemben vett számonkérésekre.

– A tavaly márciusi állásponthoz képest megváltozott a “blog leghosszabb postja” címet képviselő iromány kiléte: annak idején a Bayonettáról készült ismertetőm volt a dobogós a maga 4202 szavával, azonban ezt sikerült azóta felülmúlnom a “MAL & MAlgraph by Dodgers” nevet viselő írásommal, amelyben 5470 szavon keresztül őröltem az olvasók türelmét. Apró poén a szituációt illetően hogy a második leghosszabb postomat csupán két hónnappal az új első helyezett megírása előtt dobtam össze, amelyben a 2012-es esztendőről osztottam meg a benyomásaimat több szemponton és 5207 szavon keresztül.

– Toplisták –

– Az öt legnézettebb post jelen állás szerint:

1 -> Top 23 manly VG man by Dodgers – 789 megtekintés (Már tavaly is megfigyeltem az e mögött húzódó tendenciát, és még most is csupán a Max Payne tagnek köszönhető ez a kirívó előny.)

2 -> Soul Eater – PR felsőfokon – 391 meggtekintés (Ez volt tavaly az első helyezett, és már tavaly is rácsodálkoztam arra hogy néha mennyire kirívóan hasraütősre sikerül egy-egy alcímem…)

3 -> Elfen Lied – Vadászat a vörös lolira – 266 megtekintés (A tavalyi második helyezett, és egy kifejezett példa arra amikor a vitára alkalmas táptalaj témákra gondoltam.)

4 -> Top 15 hardest bosses by Dodgers – 241 megtekintés (Ahhoz képest hogy mennyire nem ismert a játék itthon, a Vanquish final bossa, mint csalogató tag még így is meglep.)

5 -> Clannad (+ After Story) – Lelkisegély csettintésre, kizárólag hölgyeknek *Updated* – 231 megtekintés (Hivatalosan ez lenne a második leghosszabb postom a maga 5323 szavával, de mivel gyakorlatilag két sorozatról írok benne TL;DR stílusban, ezért nem igazán tekinthető tényleges helyezésnek. Azt továbbra is tartom hogy a postot megírni nagyobb élmény volt mint ezt a két sorozatot végignézni.)

 

– Az öt leginkább kommentelt post:

1 -> 2011 nyári szezon – 25 komment (Ugyan tavaly óta nem érkezett új komment erre a postra, ettől függetlenül mégis képes volt megőriznie az első helyezését.)

2 -> Clannad (+ After Story) – Lelkisegély csettintésre, kizárólag hölgyeknek *Updated* – 23 komment (Valahol kimondott megkönnyebbülés az hogy egyik komment sem arról faggatott, hogy egyáltalán érző emberi lény vagyok-e, vagy csak természetesen vagyok egyenlő érzelmi szinten egy tuskóval.)

3 -> Bayonetta – Angel May Cry; Epic voice acting is epic; Puella Magi Madoka Magica – A megszokott, másként – 22 komment (Tipikusan annak az esete, amikor csak azért se jött volna össze ez a megosztott helyezés ha éppenséggel erre törekedtem volna. :D)

4 -> School Days – Szerelmi konzultáció helyett… – 21 komment (Minél több idő telik el, annál inkább érzem azt hogy ez volt az egyik legjobban fogadott postom.)

5 -> Trigun – Vadnyugati teleregény – 19 komment (Tetszik, hogy a lista első és utolsó helyzettje ugyanaz maradt mint tavaly volt.)

 

– Az öt legtöbbet kommentelő illető:-

1 -> Péter – 172 hozzászólás
2 -> Wagner – 167 hozzászólás
3 -> Márk – 89 hozzászólás
4 -> Junchi – 80 hozzászólás
5 -> BenyoBoy – 69 hozzászólás

 

-Az öt leginkább kattintást megért link az oldalsávban:

1 -> peter1989.wordpress.com – 371 kattintás
2 -> junchidono.wordpress.com – 252 kattintás
3 -> benyoboy.wordpress.com -> 195 kattintás
4 -> hardcoregamer102.wordpress.com -> 189 kattintás
5 -> backloggery.com/Dodgers -> 132 kattintás

 

– Az öt leggyakoribb hely, ahol a blogot megnyitották:

1 -> peter1989.wordpress.com – 4621 megtekintés
2 -> hardcoregamer102.wordpress.com -> 2138 megtekintés
3 -> soamarko.wordpress.com (jelenleg csapaterodkettonerd.blogspot.hu) -> 1380 megtekintés
4 -> skydragon.hu -> 1084 megtekintés
5 -> junchidono.wordpress.com -> 698 megtekintés

 

Ami a blog további sorsát illeti, bizonyára feltűnt egyeseknek hogy a post írás gyakorisága egy kissé megcsappant a tavalyi, és az azt megelőző időszakokhoz képest, amely mögött részben az egy ideje tetten érhető lustaságom, részben pedig az áll hogy a teljes munkaidős meló révén már nincs annyi időm a blogra, mint amennyivel annak idején az iskolás idők alatt rendelkeztem. Ebben a tendenciában ugyan egyelőre nem látok különösebb változást a jövőre nézve és elképzelhető hogy a mostani, általában két-három hetes kihagyások akár többre is nőhetnek majd, ugyanakkor ez mégsem jelenti azt hogy bezárnám a blogot, hiszen példának okáért a hosszabb postok írása alatt rendszerint csak az elején szokott elfogni az a bizonyos lustaság, ám egy rövid idő után már bele szoktam lendülni az írásba annyira hogy ne akadjak fenn különösebben a következő mondat, vagy gondolatmenet kifejtésében. A konkrét post ötleteket illetően egy PS1-es játék régóta ildomos bepótlása jó alapanyag lehet majd egy irományhoz, és animuk terén a nyári szezon első tapasztalatain túl egy idén tavaszi sorozat is kellően tetszetős témának tűnik ahhoz hogy fontolóra vegyek egy pozitív végkincsengésű hosszabb ismertetőt, ez azonban sok minden máshoz hasonlóan még a jövő zenéje még. Az viszont nem hogy a blog hasábjai továbbra is várnak minden rendszeres és kevésbé rendszeres látogatót, vélhetően egy év múlva továbbra is.

Dodgers névjegye

"Description? WHAT FOR?!" Dodgers bejegyzései

8 responses to “One friggin’ anniversary #3

  • Junchi

    One friggin’ HB! 😀

    (Atyaég, hogy repül az idő – tisztán emlékszem a bemutatkozós posztodra, meg az én itteni első kommentemre is.)

  • Dodgers

    One friggin’ thx! 🙂

    “(Atyaég, hogy repül az idő – tisztán emlékszem a bemutatkozós posztodra, meg az én itteni első kommentemre is.)”

    Ne is mondd, a mai napig emlékszem arra a meglepettségre amikor úgy gondoltam, hogy az első post írása után néhány nappal, héttel fognak csak majd feltűnni az első nézettségek és kommentek, erre egy-két órán belül máris érkeztek az első üdvözlő hozzászólások. Ha valami, ez is olyan kellemes csalódás még ma is, mint ahogyan még egyetlen esetben se kaptam még a blogon a véleményemre személyeskedősen orroló vérpistikés hozzászólást.

  • baluzz

    Gratula!

    Én arra is emlékszek, hogy még, csak kommüntelő voltál a környéken.

    • Dodgers

      Köszönöm szépen! 🙂

      “Én arra is emlékszek, hogy még, csak kommüntelő voltál a környéken.”

      Arra konkrétan most hirtelen nem emlékszem hogy melyik WP-s blogra kommenteltem először (talán Sjonnáéra), arra viszont igen hogy tied volt az első blogok egyike amelyiket rendszeresen követni kezdtem kommentelés szintjén is, meg is maradt annak a jele a School Days-es postodhoz írt töménytelen számú hozzászólásaim(/fárasztásaim) formájában. 😀

  • Péter

    Utólag is gratula! Repül az idő, igaz? =D

    Pont úgy voltam vele én is, hogy na majd jön a nyár, aztán gyakrabban írogatok majd (itt sorakozik vagy 10 animu meg 3 game, amit már jó ideje halogatok) de amikor az ember hazaér a munkából, pláne hogy most már bejött a tartós meleg is, azon kapom magam, hogy írni ugyan lenne miről, de a francnak sincs hozzá kedve.

    Nézettséged, látogatottságod, szerintem azért is indult jól, hisz már eleve volt egy ismerősi kör, akik mondhatni összetartottak, vagy legalább is nagyjából ugyan azokra a helyekre jártunk.

    Vérpistikék… amíg néhanapján feltűnik egy-két ilyen félkegyelmű szerencsétlen, még szórakoztató is tud lenni a nevetséges vergődésük. Ám amikor már tömegesen jönnek, egy idő után, baromi fárasztóvá válnak. Bár van egy olyan érzésem, hogy ami késik, az nem múlik. =)

    • Dodgers

      “Utólag is gratula! Repül az idő, igaz? =D”

      Köszi! Szó mi szó, így visszatekintve tényleg olyan mintha csak a múlt héten szántam volna rá magam a blogolásra, miközben ez idő alatt már ennyi komment és nézettség gyűlt össze. Arról nem is szólva hogy egy főiskola is sikeresen lement és én is beléptem a teljes munkaidős meló világába, pedig annak idején még elég távolinak tűnt az hogy a nyári melót felváltja majd a “valódi”. 🙂

      “de amikor az ember hazaér a munkából, pláne hogy most már bejött a tartós meleg is, azon kapom magam, hogy írni ugyan lenne miről, de a francnak sincs hozzá kedve.”

      Tavaly nyáron ugyan nagyjából sikerült végigvinnem egy hasonló nyári elhatározást a blogom részéről, de a mostani körülmények között szinte biztos vagyok hogy én is hasonlóképpen járnék mint te, pláne hogy ősz óta kicsit megcsappant a postírási gyakoriság. Nekem is lenne nem egy olyan “alany” amiről szívesen írnék hosszabban, de munka után már nekem is sincs különösebb ingerenciám arra hogy billentyűzetet ragadjak és inkább a “punnyadást” választom, ezért is van az hogy ha írok is valamiről hosszabban, azt is általában csak hétvégén szoktam megejteni, hétköznap meg legfeljebb akkor ha olyan kedvem van hogy legalább 15-20 percet rá akarok szánni. Mondjuk iskola közben se voltam annyira aktív hétköznapokon annak idején (főleg ZH időszak idején), de azért mégiscsak eltérő az ha az ember az iskolából vagy a melóból ér haza a nap végén.

      “Nézettséged, látogatottságod, szerintem azért is indult jól, hisz már eleve volt egy ismerősi kör, akik mondhatni összetartottak, vagy legalább is nagyjából ugyan azokra a helyekre jártunk.”

      Átfogóan nézve a dolgokat én is erre az eshetőségre gondoltam már az elejétől fogva, hiszen abban az időben már rendszeres hozzászólónak számítottam az ismerősi kör blogjain, a meglepettség nagyobb része abban állt, hogy későbbre vártam azt hogy észre fogják majd venni az emberek a usernevem linkkel való bővülését. Önreklám jellegű hozzászólásokkal meg nem akartam fárasztani senkit, így ezen a téren is meglepett az hogy enélkül is hamar megérkeztek az első üdvözlő kommentek.

      “Vérpistikék… amíg néhanapján feltűnik egy-két ilyen félkegyelmű szerencsétlen, még szórakoztató is tud lenni a nevetséges vergődésük. Ám amikor már tömegesen jönnek, egy idő után, baromi fárasztóvá válnak.”

      Azt kár lenne tagadnom hogy az esetek egy részében nem szeretek ilyesmit olvasni mert némely próbálkozás eléggé képes megütni azt a szintet amikor még komolyan se lehet nagyon venni, de egyáltalán nem lep hogy tömegesen kimondottan fárasztóak tudnak lenni, én se nagyon tudnám elképzelni magamról hogy egy idő után ne lenne valamilyen szinten tele a butykosom velük. Ezért is remélem azt hogy az a bizonyos késés minél hosszabb lesz, valahogy nem igazán vágyom arra hogy olyasmi miatt magyarázkodjak amit valószínűleg nem a legszimpatikusabb hangnemben kérnek számon. 😀

  • Wagner

    Gratula utólag is. 🙂 Jó blogolást a jövőben is!

Vélemény, hozzászólás?

